Smile, Pivovarna Union

 

Pivovarna Union je s klasičnimi tiskanimi oglasi želela izpostaviti lahko pivo Smile, ki je v komunikaciji ciljal predvsem na mlado generacijo. Zato smo za njih pripravili jasne oglase, ki so komunicirali kaj se zgodi, ko spiješ Smile ter kakšno je življenje z nasmehom. Veleplakat pa je bil ustvarjen za podporo festivalske sezone.

Ključna sporočila so bila "Ko punce postanejo bejbe", "Ko družba postane klapa", "Si predstavljate življenje brez ...", "Ko fantje postanejo tipi", "So trenutki, ko je dovolj samo en ...". Sporočilo veleplakata pa "It's a festival. Smile!".

Za serijo tiskanih oglasov smo prejeli Silver drumstick na festivalu Zlati boben 1999, za veleplakat pa priznanje finalista v kategoriji Creative excelence na FAB festivalu 2001.

Trophy.jpg

Priznanje: Silver drumstick festivala Zlati boben 1999, priznanje finalista v kategoriji Creative excelence na FAB festivalu 2001.

 
Tom Petruccelli