arih-knjiga2.jpg

BUDI VODA

Budi Voda je nova dopolnjena izdaja Igorjeve prve knjige Iz mojih čevljev, ki je skozi avtobiografsko zgodbo prvič predstavila osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov. Dopolnjena izdaja, ki je izšla v srbskem jeziku, vas seznanja z novimi praktičnimi primeri od leta 2012 dalje.


knjiga1440X800.jpg

Igor je svoja dela prenehal pošiljati na ocenjevanja in trdi, da bi morali ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.

Po desetih letih ustvarjanja v agenciji Futura je izbral samostojno pot in ustanovil agencijo Arih. V njej je trenutno zaposlenih 8 ljudi, ki skrbijo za izbrano število zunanjih naročnikov in za lastne izdelke, kot so Wannabesociety in glasbena založba s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerialnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk.

Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in mednarodnih nagrad na oglaševalskih tekmovanjih kreativnosti. V letu 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega fetivala. Kasneje je sodeloval tudi kot član žirije festival Zlati boben, SOF ter Idea festival v Novosibirsku.


“Boštjan, ali nam je Arih res prihranil 75.000 eur s svojim novim modelom oglaševanja?”

Matjaž Gantar - direktor KD Group

“Ja, res.” 

Boštjan Jenko - direktor marketinga KD Življenje


O KNJIGI

V knjigi avtor na 230 straneh preprosto in odkrito predstavi načine vodenja dinamičnih komunikacij. Kot vsak človek z idejo podira stara pravila in postavlja nova. Njegov način pisanja je izrazito odkrit in pošten, izogiba se teoretiziranju in kompliciranju ter ves čas ohranja zdravo mero razuma, zdrave pameti in prakse.

“Ne recite nekega dne, da vam nisem pravočasno povedal ...”

Oglaševanje ne deluje več. Potekel mu je rok trajanja. Princip, ki je doživljal svoja zlata leta v osemdesetih, ko so bili mediji enosmerni, je preprosto zastaral. Danes je predrag in neučinkovit. Zato smo priča nenehnemu iskanju novih modelov. V prihodnosti se bodo pojavili novi komunikacijski virtuozi. To bodo posamezniki ali tim profesionalcev, ki jim ne bo mar za festivalske nagrade ali druge oblike dosedanjih cehovskih potrjevanj. Edino priznanje bo pravilen odziv publike. 

Igor Arih

KAJ PRAVIJO BRALCI

“Iskrena knjiga, polna strokovnega erosa.”

Teče kot zgodba in obenem provocira k refleksiji. To smo potrebovali.

Franci Zavrl, Partner, pristop skupina d.o.o.

“Iz mojih čevljev je prvi korak nazaj v prihodnost marketinga.”

Igor se vrne k osnovam razumevanja porabnika, komunikacije in prakticiranja trženja. Na enostaven način poda vrsto uporabnih konceptualnih rešitev, ki jih preplete v zgodbo skozi zabavno izkustveno kritiko stroke. Prvi korak na poti k sodobnim trženjskim praksam je narejen! Nastala je potreba po nadaljevanju. 

Darko Dujič, trženjski strokovnjak, član UO DMS in zaposlen v podjetju Google

“Berem tvojo knjigo, sem že pri koncu. Bravo!”

Saj veš, da sem jih veliko prebral, marketniških knjig... Tvoja definitvno sodi v ligo prvakov!

Aleš Lisac


Igor Arih je kreativni direktor in lastnik podjetja Arih d.o.o. Rodil se je leta 1964 v istrskem Vodnjanu.

Igor Arih je kreativni direktor in lastnik podjetja Arih d.o.o. Rodil se je leta 1964 v istrskem Vodnjanu.


NAROČILNICA