Imeli so vse. ... skoraj vse.

 

Mercedes je tik pred vstopom v novo tisočletje želel repozicionirati svojo blagovno znamko na slovenskem trgu. Želeli so se znebiti statusa avtomobila, ki ga "vozijo mesarji".

Agencija Arih je pripravila komunikacijsko kampanjo v dveh fazah. V prvi fazi, ki je trajala 2 meseca, so bili v oglasih izpostavljeni svetovni voditelji, ki so zapisani v zgodovino: Kleopatra, Julij Cezar, Napoleon. Oglasi so nagovarjali z napisom "Imel/a je vse. ... skoraj vse.". Nagovor publiki ni podal razloga za to trditev, ampak jo je puščal v suspenzu.

V drugi fazi pa je bil lansiran samo en oglas z enim voditeljem, ki je publiki podal odgovor kaj je tisto česar drugi voditelji niso imeli. Za osebnost je uporabil voditelja bivše Jugoslavije, Tita, ki je na našem tržišču močno prepoznavna osebnost. Oglas je nagovoril z "Imel je vse. ... prav vse." Zakaj je imel čisto vse? Ker je Tito imel Mercedesa.

Oglas je dosegel močno prepoznavnosti zaradi uporabe kontraverzne osebnosti, ki v slovenskem okolju še danes zbuja močna čustva. Z rešitvijo pa smo repozicionirali znamko Mercedes kot statusni simbol.

Trophy.jpg

Priznanje: Golden drumstick festivala Zlati boben 1999 v kategoriji korporativnega oglaševanja v tisku.

 
Tom Petruccelli