Fructal Modra steklenička

 

Ko se je mlajše dekle v marketingu Fructala prvič srečala z modelom za novo stekleničko, jo je spontano vzela v roko, nežno prijela samo z vrhovi prstov in ob tem, ko je na glas hvalila ergonomsko dovršenost oblikovanja flaške, z roko nežno drsela po izdrejanem modelu gor in dol. To slikovito dejanje je trajalo malce predolgo. Tako da se je ta mala gimnastika po flaški v hipu nehala, ko smo vsi prisotni planili v smeh. Modra steklenička Blondy je bila rojena. Aja, zakaj modra. Bile so pripombe. Ok, modra je zagotovo lepa, ampak naš kupec ne bo več mogel razlikovati med različnimi okusi, da so breskvo in jabolko praktično iste, skrite v enotni podobi ... Na polici so vsi sokovi v malih flaškah prosojnega stekla, sokovi so pisani, kupec se ne odloča samo med našimi izdelki. Tu je cela linija konkurenčnih. Zato se bodo naši borili z enotno podobo, kot vojska v modri uniformi. Nenazadnje, če se zmoti med našo breskvjo in jabolko je to bolje, kot da se zmoti med našo in konkurenčno.

 
Tom Petruccelli