T-2

Vse za enega, T4 za vse!

T-2 CitylightZa naročnika, T-2, smo v agenciji pripravili komunikacijsko akcijo za pakete T4. Kampanja sovpada z izboromo novih TOP4 deklet, ki bodo eno leto predstavljale znamko T-2.

Pod sloganom "Vse za enega, T4 za vse!" komuniciramo obljubo strankam, da v enem paketu, T4, enemu uporabniku nudimo vse nepogrešljive storitve telekomunikacijskih paketov sodobnega časa.

Elementi akcije: TV oglas, bilboard, spletne pasice, aplikacija na ostale marketinške materiale


TV oglas


T-2

Resničnostni šov

Agencija je za generalnega pokrovitelja projekta TOP4, podjetje T-2, pripravila že tretjo sezono resničnostnega šova, v katerem se išče 4 top dekleta, ki po zmagi predstavljajo podjetje T-2 v oglaševalski kampanji.

Elementi akcije: logotip, oddaje, spletni oglasi



T-2

Roadshow T-2 TOP4

Za naročnika T-2 smo organizirali 5-tedenski Roadshow z namenom promocije T-2 storitev in rekrutacije za novo sezono resničnostnega šova TOP4, katerega glavni pokrovitelji so. Roadshow je potekal v 5 večjih Slovenskih mestih, kjer smo z brendirano prikolico in dodatnimi animacijskimi aktivnostmi privabili sodelujoče.

Elementi akcije: brendirana prikolica, animacijske aktivnosti, tiskani promocijski materiali


Time lapse


T-2

Čas spreminja vse. Razen tvojega računa za T-2 mobilno telefonijo.

Za naročnika T-2 smo pripravili komunikacijsko akcijo za oglaševanje novih paketov mobilne telefonije. V paketih Brezčasni naročnikom ponujajo nemojene minute klicev in SMS/MMS sporočil v vsa slovenska omrežja za fiksno mesečno naročnino. Prav od tu izhaja slogan kampanje "Čas spreminja vse. Razen tvojega računa za T-2 mobilno telefonijo."

Elementi akcije: TV oglas, billborad, tiskani oglasi, citylight, radio oglas.



T-2

Horizont - ves moj svet varno v oblaku

Predstavitev storitve shranjevanja podatkov v oblaku. S komunikacijo smo storitev želeli približati širši populaciji, ki v okviru T2 telekomunikacijskih paketov pridobi svoj prostor v oblaku, preko katerega si enostavno izmenjuje datoteke z drugimi T-2 uporabniki in sledi najlepšim trenutkom svojih najbližjih tudi preko televizijskega ekrana.

Elementi akcije: TV oglas, radio oglas, billboard, citylight, zloženka


ZLOŽENKA

T-2

4 V 1 - Popolna zmaga

T-2 CitylightZa telekomunikacijsko podjetje T-2 smo osvežili komunikacijo za promocijo paketov T4. V kampanji nastopajo zmagovalke druge sezone resničnostnega šova TOP4. Vsaka izmed deklet TOP4 predstavlja eno izmed storitev, dodan pa je nov element igralnih kart. Dekleta in storitve so prikazane na zmagovalnih kartah vsake barve iz kompleta kart.

Elementi akcije: TV oglas, billboard


TV oglas


T-2

10 let skupaj odkrivamo nov svet

T-2 10 letZa naročnika T-2 smo ob 10. obletnici delovanja pripravili akcijo. Sprehod skozi zgodovino njihovega ustvarjanja in zagotavljanja najboljših storitev, popelje do ideje kampanje: T-2 je v desetih letih dozorel, a mu bije srce desetletnika, ki odkriva nov svet – za vas.

Elementi akcije: TV oglas, bilboardi, citylighti, komunikacija na družbenih omrežjih, poslovna darila, tiskani oglasi


Slikovni material:

TV spot

T-2

TOP4 priporočajo

T-2 CitylightZa naročnika T-2 smo pripravili nadaljevanje akcije Kliči T-2 za TOP4, ki komunicira prednosti posameznih storitev, ki jih v svoji ponudbi nudi T-2. V oglasih nastopajo zmagovalke resničnostnega šova TOP4 s Tjašo Kokalj, pri čemer vsaka od njih predstavlja eno od storitev – internet, televizijo, mobilno in fiksno telefonijo.

Elementi akcije: bilboardi, citylighti


Citylighti:


T-2

Ponudba Družina

Ali ste si kdaj upali sešteti družinske stroške telekomunikacij?

S komunikacijsko akcijo smo želeli potrošnikom na čim bolj enostaven način približati ponudbo podjetja T-2, s katero si lahko uporabniki telekomunikacijskih storitev poenostavijo plačevanje in obenem znižajo mesečne stroške interneta, televizije, mobilne in fiksne telefonije.

Elementi akcije: TV oglas, RA oglas, bilboardi, plakati, tiskani oglasi, spletne pasice


TV spot


T-2

Kliči T-2 za TOP4

Za vodilno slovensko medijsko hišo PRO PLUS smo pripravili nov tip resničnostnega šova. TOP 4 s Tjašo Kokalj je serija šestih 45-minutnih TV oddaj. Oddaja je mešanica resničnostnih oddaj TOPMODEL in THE APPRENTICE. V njej iščemo dekleta, ki si želijo poslovne priložnosti, so simpatična, zagnana, delovna in igriva. V vsaki oddaji dekleta prejmejo nalogo in glede na uspešnost se uvrstijo v naslednjo oddajo. Na koncu zmagajo štiri dekleta, ki postanejo TOP 4.

Dolgoletnemu naročniku T-2 smo ponudili priložnost, da namesto klasičnih oglasov s promocijskim oglaševanjem storitev/izdelkov (product placement) sodeluje pri snovanju oddaje. Na tak način smo lahko na poljuden način predstavili njihove storitve, gradili imidž podjetja ter prepoznavnost. Oglasni prostor pa se je povečal iz običajnih 30 sek na 45 minut. Hkrati pa je T-2 postal prvi, ki je tak format oddaj izkoristil tudi za nadaljevanje akcije KLIČI T-2 ZA TE4. Zmagovalke namreč za nagrado prejmejo enoletno sodelovanje v komunikacijskih kampanjah za uspešno slovensko podjetje T-2, pogodbo za službo, avto in seveda prepoznavnost.

Za njih smo tako pripravili komunikacijsko akcijo, ki komunicira akcijsko ponudbo TOP4, v kateri novim naročnikom ponujajo 40 % popusta na osnovno mesečno naročnino za 12 mesecev ter podvojeno količino obstoječih enot v paketih. Akcija predstavlja nadaljevanje in nadgradnjo akcije Kliči T-2 za TE4, v kateri je T-2 kot prvi telekomunikacijski ponudnik v Sloveniji potrošnikom ponudil paketno ponudbo četvorčka - internet, televizija, telefonija in mobilna telefonija.

Elementi akcije: billboardi, citylighti, spletno oglaševanje, facebook oglaševanje, tv oglas, promocije na terenu

TV spot

ARIH STATIK D.O.O., Celovška 32, 1000 Ljubljana / T: +386 1 434 17 00 / agency@arih.si
facebook / Vimeo / LinkedIn