Tuš

Super D*nar

Za naročnika Tuš smo pripravili nadaljevanje komunikacije za Super D*nar - ugodnosti v Tuševem sistemu nagrajevanja zvestobe. V sklopu akcije smo pripravili nov logotip Super D*nar, ki ga podpira prav tako nov superjunak ter izpostavili nove ugodnosti za člane Tuš kluba.

Elementi akcije: tv oglas, ra oglas, tiskani oglasi, letaki, bannerji, POS materiali.


Tuš

D*nar

Za Engrotuš smo pripravili zasnovo imena, celostno grafično podobo in komunikacijsko akcijo za nov sistem »Tuš valute« D*NAR, katerega cilj je poenostaviti ugodnosti Tuš kluba in članom omogočiti ugodnejše nakupovanje izdelov in storitev znotraj celotne Skupine Tuš.

Sistem D*NAR je zasnovan jasno in enostavno za uporabnike, kot enotna valuta, ki jo člani Tuševega kluba z nakupi izdelkov in storitev v celotni Skupini Tuš pridobivajo na svojo klubsko kartico v obliki konkretne vrednosti v evrih. Pridobljen D*NAR lahko uporabniki svobodno porabijo kjerkoli in kadarkoli v vseh dejavnostih Skupine Tuš – v trgovinah, drogerijah, za telefonijo in zabavo, Tuševa klubska kartica pa s tem postaja plačilno sredstvo znotraj Skupine Tuš.

Elementi akcije: tv-oglasi, radijski oglasi, veleplakati, svetlobne vitrine, plakati, tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih, interna komunikacija.

TV spot

ARIH STATIK D.O.O., Celovška 32, 1000 Ljubljana / T: +386 1 434 17 00 / agency@arih.si
facebook / Vimeo / LinkedIn