WIZ

#avtoWIZ

wizZa naročnika WIZ, zavarovanje na dotik, smo pripravili social media kampanjo. Namen je bil opozoriti na osveženo podobo spletnega mesta in obuditi komunikacijo na družbenih omrežjih. Poletje je čas dogodivščin, te pa so še posebej vznemerljive, če je v igri Mustang GT. WIZ je narisal nasmeh na obraz več kot 30 voznikom in jim dvigoval adrenalin, saj je v treh tednih omogočil vožnjo kultnega ameriškega avtomobila s 350 konji in V8 “mašino”. Do izposoje za en dan so sledilci prišli s tvitom in rabo #avtoWIZ ali prek Facebooka s pisanjem na zid. Omogočili smo tudi prijavo na tri vikend presenečenja.
 Dogodivščino je zaznamoval prav poseben dogodek - romantična Mustang zaroka.

Elementi akcije: Mustang GT, družbena omrežja (Facebook, Twitter, Instagram), YouTube videi, spletno mesto


Slikovni material:

Videi

ARIH STATIK D.O.O., Celovška 32, 1000 Ljubljana / T: +386 1 434 17 00 / agency@arih.si
facebook / Vimeo / LinkedIn