Adriatic Slovenica

Krog varnosti

Za Adriatic Slovenica smo v začetku 2015 razvili kampanjo integriranih storitev AS zavarovalnice, ki smo jih poimenovali Krog varnosti. Adriatic Slovenica pakete zavarovanj zdužuje v krovno storitev Krog varnosti, ki zavarovancem zagotavlja pomembne finančne prihranke in številne ugodnosti.

Akcija je usmerjena v jasno vizualno identifikacijo storitve.

Elementi akcije: TV oglas, radijski oglas, tiskani oglas


TV oglas


Adriatic Slovenica

Krog varnosti - preoblikovanje brand oglasa

Adriatic Slovenica pakete zavarovanj zdužuje v krovno storitev Krog varnosti, ki zavarovancem zagotavlja pomembne finančne prihranke in številne ugodnosti.

V tekočem letu so se odločili, da želijo storitev v statičnih oglasih predstaviti z vizualnimi elementi, ki so močneje zapomnljivi. Tako je bil ustvarjen nov oglas, kjer krog varnosti predstavlja rešilni pas.

Elementi akcije: bilboardi, tiskani oglas


Adriatic Slovenica

Pridružite se krogu zadovoljnih!

Adriatic Slovenica ima po rezultatih Zavarovalniškega monitorja 2014 največ zelo zadovoljnih zavarovancev v Sloveniji. Prav na to se je oprla nova akcija, ki poziva na sklenitev kroga varnosti in pridružitev zadovoljnim. Na vsa novo sklenjena avtomobilska zavarovanja, pa priljubljena zavarovalnica zdaj nudi kar 30% popust, zato dobrodošli v krog zadovoljnih tudi vi.

Elementi akcije: TV oglas, billboard, radijski oglas


Slikovni material:

TV Spot


Adriatic Slovenica

Dom AS

Za naročnika Adriatic Slovenica smo v skladu z novo celostno grafično podobo posodobili kreativo za premoženjska zavarovanja za dom in družino. Dom AS predstavlja sodobno in enostavno zavarovanje, ki potrošnikom omogoča, da lahko v celoti zavarujejo svoj dom in premičnine v njem z nevarnosti, ki jih ogrožajo v vsakdanjem življenju (požar, izliv vode, vlom, poplave, potres ...). Poleg tega pa lahko nezgodno zavarujejo tudi vse člane svoje družine, hišne ljubljenčke, glasbila in še kaj. In to vse na eni polici, kar pokažemo tudi s kreativo.

Elementi akcije: bilboardi, rollboardi, tiskani oglasi, bannerji, prodajna mapa, zloženka.


Adriatic Slovenica

Krasno, jasno, glasno, strastno

Adriatic Slovenica je želela predstaviti nove pakete zavarovanj, namenjenim različnim ciljnim skupinam. Naročnik je z nadgradnjo akcije AS POMLAD želel na enostaven način in z večimi različicami v stilu podrobneje predstaviti zavarovanja, ki jih ponujajo; zasnovani oglasi tako jasno in glasno komunicirajo krasno ponudbo.

Elementi akcije: billboard, bannerji, radijski oglasi, televizijski telopi


TV spot

Billboard

 


Adriatic Slovenica

Hočem!

Aktivna renta AS ponuja varnejšo prihodnost – v obliki višjih pokojnin ali štipendij. Dobro novico, sporočilo o aktivni renti AS, v oglaševalski akciji »Hočem!« prinesejo olimpijec Vasilij Žbogar (pokojnina za aktivne), mati in sin (pokojnine in štipendije) ter fant (štipendije). Zavedanje o aktivni renti AS podpira tudi nagradna igra, na vseh elementih akcije pa se pojavi tudi novi logotip AS, ki naznanja novo celostno grafično podobo zavarovalne družbe.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletna prisotnost, radijski oglasi


TV spot

 

Citylighti

ARIH STATIK D.O.O., Celovška 32, 1000 Ljubljana / T: +386 1 434 17 00 / agency@arih.si
facebook / Vimeo / LinkedIn