O AVTORJU

Igor Arih je kreativni direktor in lastnik podjetja Arih d.o.o. Rodil se je leta 1964 v istrskem Vodnjanu.

Po desetih letih ustvarjanja v agenciji Futura je izbral samostojno pot in ustanovil agencijo Arih. V njej je trenutno zaposlenih 8 ljudi, ki skrbijo za izbrano število zunanjih naročnikov in za lastne izdelke, kot so Wannabesociety in glasbena založba s studijem Dom svobode. Razvoj lastnih blagovnih znamk in poglobljeno razumevanje glasbe, kot najbolj nematerialnega izdelka je Igorju velika inspiracija za vodenje tujih znamk.

Za svojo ustvarjalnost je Igor prejel tudi več domačih in mednarodnih nagrad na oglaševalskih tekmovanjih kreativnosti. V letu 1997 je bil član žirije za tisk v Cannesu, do sedaj edini slovenski predstavnik v žiriji tega največjega svetovnega oglaševalskega fetivala. Kasneje je sodeloval tudi kot član žirije festival Zlati boben, SOF ter Idea festival v Novosibirsku.

Igor je svoja dela prenehal pošiljati na ocenjevanja in trdi, da bi mogli ta prostor odpreti le mladim, ki se šele uveljavljajo v oglaševalskem poslu.

O KNJIGI

V knjigi avtor na 230 straneh preprosto in odkrito predstavi načine vodenja dinamičnih komunikacij. Kot vsak človek z idejo podira stara pravila in postavlja nova. Njegov način pisanja je izrazito odkrit in pošten, izogiba se teoretiziranju in kompliciranju ter ves čas ohranja zdravo mero razuma, zdrave pameti in prakse.

Knjiga

IZ MOJIH ČEVLJEV

Ne recite nekega dne, da vam nisem pravočasno povedal...

Oglaševanje ne deluje več. Potekel mu je rok trajanja. Princip, ki je doživljal svoja zlata leta v osemdesetih, ko so bili mediji enosmerni, je preprosto zastaral. Danes je predrag in neučinkovit. Zato smo priča nenehnemu iskanju novih modelov. V prihodnosti se bodo pojavili novi komunikacijski virtuozi. To bodo posamezniki ali tim profesionalcev, ki jim ne bo mar za festivalske nagrade ali druge oblike dosedanjih cehovskih potrjevanj. Edino priznanje bo pravilen odziv publike.

Igor Arih

KAJ PRAVIJO BRALCI

Iskrena knjiga, polna strokovnega erosa. Teče kot zgodba in obenem provocira k refleksiji. To smo potrebovali.

Franci Zavrl, Partner, pristop skupina d.o.o.

Iz mojih čevljev je prvi koraj nazaj v prihodnost marketinga. Igor se vrne k osnovam razumevanja porabnika, komunikacije in prakticiranja trženja. Na enostaven način poda vrsto uporabnih konceptualnih rešitev, ki jih preplete v zgodbo skozi zabavno izkustveno kritiko stroke. Prvi korak na poti k sodobnim trženjskim praksam je narejen! Nastala je potreba po nadaljevanju.

Darko Dujič, trženjski strokovnjak, član UO DMS in zaposlen v podjetju Google

Berem tvojo knjigo, sem že pri koncu. Bravo! Saj veš, da sem jih veliko prebral, marketniških knjig... Tvoja definitvno sodi v ligo prvakov!

Aleš Lisac



Budi voda

BUDI VODA

"Boštjan, ali nam je Arih res prihranil 75.000 eur s svojim novim modelom oglaševanja?"

Matjaž Gantar - direktor KD Group

"Ja, res."

Boštjan Jenko - direktor marketinga KD Življenje

O KNJIGI

Budi Voda je nova dopolnjena izdaja Igorjeve prve knjige Iz mojih čevljev, ki je skozi avtobiografsko zgodbo prvič predstavila osnove dinamičnih komunikacij in sedem smrtnih komunikacijskih grehov. Dopolnjena izdaja, ki je izšla v srbskem jeziku, vas seznanja z novimi praktičnimi primeri od leta 2012 dalje.

ARIH STATIK D.O.O., Celovška 32, 1000 Ljubljana / T: +386 1 434 17 00 / agency@arih.si
facebook / Vimeo / LinkedIn